اخبار فناوری

هدست ویژن پرو اپل از قابلیت جستجوی بصری برای شناسایی اشیا، کپی متن و ترجمه بهره می‌برد

سیستم‌عامل visionOS هدست اپل ویژن پرو (Vision Pro) دارای قابلیتی به نام جستجوی بصری (Visual Search) است که به ویژگی Visual Lookup در آیفون و آیپد شباهت داشته و می‌توان ازطریق آن اشیا را شناسایی کرده و همچنین متون چاپ‌شده را کپی و ترجمه کرد.

جستجوی بصری هدست ویژن پرو اپل

با قابلیت جستجوی بصری، کاربران می‌توانند از هدست Vision Pro برای دریافت اطلاعات در مورد یک شیء، شناسایی و تعامل با متن در دنیای اطراف، کپی و چسباندن متن چاپ‌شده از دنیای واقعی در برنامه‌ها، ترجمه متن بین 17 زبان مختلف و سایر موارد بیشتر استفاده کنند.

متن دنیای واقعی که شامل اطلاعات تماس، صفحات وب و تبدیل واحدها و اطلاعات مشابه است را می‌توان در visionOS با این قابلیت کاربردی استفاده کرد. بنابراین، به‌عنوان‌مثال، اگر یک جزوه چاپ‌شده دارای لینک یک وب‌سایت باشد، می‌توانید لینک را با Vision Pro اسکن کرده و یک پنجره Safari برای مشاهده وب‌سایت باز کنید.

جستجوی بصری هدست ویژن پرو اپل

جستجوی بصری هدست ویژن پرو اپل

ترجمه متن آنی برای مسافرت‌ها و سایر مواردی که ممکن است بخواهید به‌سرعت آنچه را در دنیای واقعی می‌بینید، ترجمه کنید، مفید خواهد بود. هدست اپل ویژن پرو می‌تواند متن و اسناد را به‌طور خودکار تشخیص دهد، مشابه این‌که آیفون می‌تواند متن را در عکس‌ها تشخیص دهد و امکان تعامل با آن را فراهم کند.

قابلیت جستجوی بصری در visionOS اولین بار توسط Steve Moser یافت شد. درحال‌حاضر می‌توان به visionOS ازطریق آخرین نسخه بتا Xcode دسترسی پیدا کرد، زیرا اپل اولین نسخه بتای این سیستم‌عامل را به‌تازگی منتشر کرده است.

دیدگاه شما پیرامون حالت جستجوی بصری هدست Vision Pro اپل چیست؟



منبع: https://مایفون مگ.ir/2023/06/23/%D9%87%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D9%88-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D8%A8%D8%B5%D8%B1%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

محمدصادق مجدی

محمدصادق مجدی هستم با بیش از 14 سال سابقه بازاریابی و تولید محتوای تکنولوژی برآنم که اطلاعاتم را با شما به اشتراک بذارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا